reklama

Tak teraz Vás prejde chuť (na experimenty)

Včera sme boli na tradičnom týždňovom nákupe v Krajine nákupov. Občas si doprajeme aj nejaké tie morské špeciality z obslužného pultu. Predo mnou nakupujúca pani si vypýtala „ikeráča“ tak som so zájmom pozeral na marinované slede s ikrami alebo mliečom – toto som doposiaľ neochutnal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Rozhodol som sa kúpiť troch – jedného mliečniaka a dve ikernačky. Som dosť veľký experimentátor a moje nadšenie skúšať nové jedlá so mnou zdieľa v rodine aj staršia dcéra. Tentokrát to ale prebehlo celé trochu inak ako obvykle.

Po príchode domov dcéra okamžite začala sondovať, čo dobrého sme nakúpili. Pri objavení sleďov sa nadšene nezatvárila. Napriek tomu si jednu ikernačku položila na tanier. Snáď prvý krát v živote začala jedlo najprv dôkladne skúmať a urobila pitvu sleďa. Keď vybrala ikry, začali z nej vychádzať nezrozumiteľné zvuky na hranici hystérie a dobehla aj s tanierom ku mne, nech identifikujem zvláštnosti, ktoré tam objavila a podľa jej správneho úsudku tam nemali čo hľadať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Foto1:

Obrázok blogu

Foto2:

Obrázok blogu

Samozrejme nás doživotne prešla chuť na tento druh špeciality a určite sa mi nikto nebude čudovať, že rybie produkty z obslužného pultu Krajiny nákupov budeme dlhý čas zďaleka obchádzať. Najviac ma mrzí, som prišiel som o významnú spolukonzumentku neobvyklých a nových vecí. Teraz sa z nej stane konzervatívna stravníčka. Predsa len – v hranolkách také veci nenájdete.

Matúš Pavle

Matúš Pavle

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Dedko, otec dvoch dcér, manžel, majiteľ malej rodinnej firmy, bývalý rybár a súčasný včelár... Niekedy mám pocit, že buď ja som pristál na zlej planéte, alebo že sa Zem stala terčom mimozemskej invázie. A občas mám potrebu o zážitkoch, ktoré ma k tomuto pocitu vedú, chuť podeliť sa aj s okolím. Našťastie sa nájde každý deň človek, ktorý ma presvedčí o tom, že tu nie som sám. A o tom sa tiež oplatí písať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu