reklama

Príprava na sadenie v záhrade: prasiatka + sliepky

Tento rok koncom februára sme si obstarali dve vietnamské prasiatka. Keďže výbeh (asi 60 m2) pri prístrešku doslova poorali za necelých 24 hodín, rozhodol som sa ich nasadiť na skopanie záhrady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Najskôr som na (pred psom) ohradené plochy vypustil hydinu, nech sa napasie na rašiacej zeline. Potom dostali na pár hodín priestor prasiatka:

Obrázok blogu

Vzápätí prišla k slovu hydina, nech zoranú zem zase rozhrabe:

Obrázok blogu

Takže v jeden deň sa nám podarilo (čo ešte nikdy predtým nie) zryť záhradu, rozhrabať pôdu a posadiť takmer všetko, čo bolo treba.

Do gazdovania, priatelia.

Matúš Pavle

Matúš Pavle

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dedko, otec dvoch dcér, manžel, majiteľ malej rodinnej firmy, bývalý rybár a súčasný včelár... Niekedy mám pocit, že buď ja som pristál na zlej planéte, alebo že sa Zem stala terčom mimozemskej invázie. A občas mám potrebu o zážitkoch, ktoré ma k tomuto pocitu vedú, chuť podeliť sa aj s okolím. Našťastie sa nájde každý deň človek, ktorý ma presvedčí o tom, že tu nie som sám. A o tom sa tiež oplatí písať... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu